Váš odkaz zde »  Alu kola pro vozy Škoda Fabia za super ceny. | Levné pneu pro Škodu Fabia seženete na Pneumatiky.cz!

Škoda Fabia 1,2HTP

Hlavní strana Podvozek Fotogalerie Bazar
Motor Interiér Karosérie Technické údaje
Podvozek
Podvozek automobilu disponuje zvýšenou torzní tuhostí, která přispívají k velmi dobrým jízdním vlastnostem. Řízení obstarává nový elektohydraulický posilovač řízení snižující odběr výkonu motoru na minimum v porovnání s klasickým hydraulickým řízením (odebírá el.energií pouze při otáčení volantem). Přední náprava je typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčním zkrutným stabilizátorem. Zadní kliková náprava s vlečnými rameny využívá uložení tlumičů mimo vinuté pružiny. Všechny modely bez ABS mají mechanický omezovač brzdného účinku zadní nápravy

Brzdy 

kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem

Brzdy vpředu 

kotoučové, s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími třmeny

Brzdy vzadu 

bubnové, se dvěma samostavnými čelistmi

 

  ABS - anti blokovací systém brzdného účinku

  EBV - elektronický rozdělovač brzdného účinku

  MSR - samočinná regulace brzdného momentu motoru

  ASR - elektronická uzávěrka diferenciálu (protiprokluz)

  ESP - elektronický stabilizační program

 

Moje zkušenosti

Podvozek se opravdu povedl, auto výtečně vede stopu v zatáčkách, nenaklání se a je stabilní za všech jízdních situací. Trochu tomu napomáhají velmi tiché pneumatiky z výroby Dunlop SP SPORT 2200E 195/50 R15 82V. Na zimu používám Barum Polaris 2 185/60 R14, které mají zásluhu i na menší spotřebě paliva a jsou komfortnější při tlumení výmolů a děr kterých je na našich silnicích stále dost. K brzdám ani k řízení nemám připomínek, vše perfektní.

 

 Závady

  • Při rychlosti kolem 100km/h lehce začal vibrovat volant, pomohlo vyvážení 15" pneu

  • Při parkování na nerovném povrchu občas povrzává přední náprava